Produsele livrate la adresa clientului in urma unei comenzi plasate online, fara a vedea produsul in magazin, se pot returna, in ambalajul original si in aceasi stare in care au fost receptionate, in termen de 30 zile de la primire, fara penalitati si fara obligatia de a invoca vreun motiv.

ATENTIE: e-mailul trimis clientului pentru confirmarea receptionarii comenzii nu reprezinta acceptarea comenzii. Momentul incheierii contractului este momentul emiterii facturii fiscale.

In conformitate cu dispozitiile OG 34/2014 (ce abroga vechea ordonanta 130/2000) cumparatorul, nemultumit de produs, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile si manualele de utilizare incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata. Cheltuielile de restituire, se suporta conform legii, de catre cumparator. In conformitate cu prevederile ordonantei, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului, adica data primirii in magazin/depozit al produsului.

Nu se accepta pentru retur produse care prezinta urme de uzura sau consum, produse personalizate conform cerintelor clientului, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri.

NOTA: In cazul denuntarii unilaterale a contractului, cheltuielile de transport (atat la livrare, cat si la retur) vor fi suportate de catre client.

Procedura de returnare a produselor:

Pentru a returna un produs achizitionat de la Organic Plant Distribution SRL, va rugam sa urmati pasii urmatori:
1. Completati formularul de retur. Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici: formular retragereAcest formular este doar un model si nu este obligatoriu.

2. Pentru ca denuntarea sa fie completa, este necesar ca produsul sa fie insotit de:

a) toate accesoriile primite,
b) cutia originala (pe cat posibil) -- daca nu mai aveti ambalajul original, va trebui sa asigurati ambalarea corespunzatoare a produsului, asa incat acesta sa nu fie deteriorat in cursul transportului (produsele deteriorate nu pot fi primite, a se vedea mai sus)
c) formularul completat si semnat,
d) certificatul de garantie (pentru produsele cu garantie)

3. Confirmati telefonic returul pentru ca procesul sa se finalizeze cat mai rapid.
Puteti preda gratuit produsul sau il puteti expedia prin curier rapid (exclus Posta Romana, Prioripost) la adresa:
Organic Plant Distribution SRL
Str Maior Ion Coravu, Nr 20
Sector 2, Bucuresti 021974

Clientul este responsabil de:
- Ambalarea corespunzatoare a produsului si includerea documentelor necesare pentru expediere.

Acest serviciu este dedicat strict persoanelor fizice.


Articole